08 marts, 2019

Silk`n Pure Deluxe soniskā birstīte sejas attīrīšanai

Jau labu laiku briedu pirkumam - gribējās normālu sejas birstīti, kas gan kalpotu labi, gan arī maksātu pieklājīgi. Pirmā doma bija papētīt Clarisonic piedāvājumu, bet tās cenas... ui! Tad paskatījos vairākus tirgū pieejamos variantus no dažādiem zīmoliem un nolēmu riskēt ar Silk'n Pure Deluxe sonisko birstīti tieši dažādo uzgaļu un veiksmīgās iepriekšējās pieredzes dēļ. Un kā es vērtēju šo birstīti? Lasi tālāk.


Silk`n Pure Deluxe ir elektroniskā sejas tīrīšanas birstīte, kas strādā ar soniskās vibrācijas kustībām, maigi, bet pamatīgi attīrot ādu. Ražotājs nav bagātīgi dalījies ar info par birstīti, tāpēc pirms pirkuma lasīju internetā atsauksmes, skatījos vide un mēģināju saprast ko tā piedāvā.


Īsumā - galvenie parametri ir sekojoši:
  • Ierīce ir 100% ūdensnecaurlaidīgs, tāpēc to var lietot gan dušā, gan vannā
  • Tā darbojas ar vibrējošām un pulsējošām kustībām un diviem intensitātes iestatījumiem
  • 60 sekunžu automātiskais izslēgšanās taimeris
  • Komplektā ietilpst soniskā ierīce, turētājs un lādētājs, divas attīrošās sejas birstītes (parastā un maigā), sejas masāžas birstīte, acu masāžas galviņa, ceļojuma futrālis un ceļojuma izmēra pudelīte mazgāšanas līdzeklim)


Birstītes darbības princips vienkāršs, bet iedarbīgs. Tā strādā ar vibrējošām (soniskām) kustībām un tādā veidā attīra ādu. Kopā ir 4 režīmi - divi intensitātes režīmi vibrējošās kustības un divi intensitātes režīmi ar vibrējošām-pulsējošām kustībām. Ierīces darbības intervāls - 60 sekundes, pēc kurām tā izslēdzas.

Ko var iesākt ar birstīti? Pirmkārt var veikt dziļu sejas tīrīšanu. Birstīte maigi attīra gan ādas virskārtu, gan arī poras un melnos punktus. To īpaši labi redzu uz savām paplašinātajām porām T-zonā. Poru izmērs ievērojami samazinās, tās kļūst gaišākas un nemanāmākas. Kā arī ilgāk izskatās pieklājīgas.
Ar birstītes palīdzību var efektīvi noņemt dekoratīvo kosmētiku -labāk tiek attīrītas tieši poras, līdz ar to tiek noņemta tiešām visa kosmētika. Tiesa gan - tušu un acu kosmētiku šī ierīce nepalīdzēs noņemt.

Visbeidzot - attīrīta āda un noņemts viss liekais uzlabo arī krēmu, serumu un citu ādas kopšanas līdzekļu absorbciju.
Pēdējā laikā man labākā kombinācija ir attīrīšana ar birstīti, maigs pīlings un riktīgi attīroša mālu maska, ko noslēdzu ar T-zonu koriģējošu serumu un mitrinošu krēmu. Super, super, super. Mana T-zona sen nav jutusies tik tīra, svaiga un poras - nemanāmas.


Ierīcei komplektā ir 4 uzgaļi - divas attīrošās birstītes - parastā un īpaši maiga, viens silikona masāžas uzgalis un metāla uzgalis acu zonas masāžai.

Esmu izmēģinājusi visus. Un man patīk!
No attīrošajām birstītēm man vislabāk patīk maigā - tā ir tik mīksta, kā tāda vāveres aste - tā neskrāpē ādu, to nekairina, ar maigām vibrējošajām kustībām to patīkami attīra. Parastā birstīte man šķita drusku pa spēcīgu, īpaši jūtīgākajās zonās (vaigi, deniņi).
Masāžas uzgalis lieliski der sejas ovāla modelēšanai - to var lietot vienkārši uz samitrinātas ādas, vai uzklāt kādu serumu un to iemasēt. Es varu atzīmēt patīkamo relaksējošo sajūtu, jo mans sejas ovāls vēl ir gana pieklājīgs :D
Un hīts - acu masāžas uzgalis. Ideāli, ja tas nāk pa taisno no ledusskapja. Es uzklāju drusku acu serumu un tās 60 sekundes viegli pabraukāju pa acu zonu. Kāds kaifs. Vēsais metāls atsvaidzina un uzmundrina ādu, noņemt tūsku un tumšos lokus zem acīm - principā momentā, savukārt vibrējošās kustības iekustina gan mikrocirkulāciju, gan šūnu vielmaiņu un acis burtiski atveras un uzplaukst. Vai cik patīkami, īpaši pēc mazgulētajām naktīm.

Kopumā produkts mani apmierina, tā attīra ādu maigi, bet pamanāmi, var variēt ar uzgaļiem, panākot vispiemērotāko efektu. Nepatīk, ka tā darbojas 60 sekundes vienlaidus - nespēju sadalīt šo laiku pienācīgi pa zonām. Prasītos ik pa 20 sekundēm kāds signāls. Patīk, ka var izvēlēties intensitātes, tiesa gan izvēlos pamatā tikai vienu - protams, to kas man patīk vislabāk. Kopš nopirku (kādu mēnesi atpakaļ) - to neesmu lādējusi. Baterijas ietilpība ir fantastiska. Bet laikam vislielākais pluss ir ierīces un maiņas uzgaļu cena. Tā ir tiešām draudzīga un principā birstīte paveic visu, ko no tās sagaidīju. Es ar savu izvēli esmu tiešām apmierināta.


Sanāca gan gari - bet rezumē, man patīk!

To nopirkt var hairfree.lt
Cena - 55,90 EUR
Maiņas galviņas - 6,99 EUR (komplektā divas birstītes)


Lai skaisti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru