20 maijs, 2019

Institut Esthederm paštonējošie produkti

Vasara nenoliedzami tuvojas, bet kamēr vēl nav tik silts lai gozētos saulītē, es skaista iedeguma efektam izmantoju pašu labāko - Institut Esthederm paštonējošos produktus. Un varu aizmirst par ziemas nogurdināto un izbalināto ādu - jūtos un izskatos, kā no atvaļinājuma.


Tā kā mana āda ir tiešām gaiša - man neder daudzi pašiedeguma produkti, jo āda vienkārši paliek dzeltena vai nedabīgi brūna. Man vajag kaut ko vieglu, zeltainu, dabisku. Šajā pavasarī atklāju Institut Esthederm paštonējošos krēmus un esmu satikusi savu mīlestību. Tie brīnišķīgi lutina ādu un tā izskatās saules noskūpstīta. Un tieši šobrīd, kad man ir izrakstīta dekoratīvās kosmētikas diēta, šie abi ir mani palīgi, kas manu ādu uztur skaisti zeltainu un dabiski brūnu.


Sun Sheen Light Tan Self-Tanning Face Cream


Pašiedeguma krēms ar viegla iedeguma efektu, paredzēts lietošanai sejai. Krēms atdarina melanīna pigmentu izplatīšanos ādas virsmā  un rada zeltainu mirdzumu mazāk nekā 2 stundās. Krēms ļauj zeltainam “iedegumam” vienmērīgi izplatīties vairākos šūnu slāņos, tādējādi "iedegumu" padarot ļoti dabisku un vienmērīgu.
Pie tam krēms pasargā ādu no brīvo radikāļu kaitīgās iedarbības un nodrošina ideālu mitruma līmeni.
Krēmu var lietot lietot katru dienu.
Sākšu ar to, ka es krēmu lietoju reizi 2-3 dienās, jo tas ļoti ātri rada ādas toni un tonis ir pieklājīgi noturīgs. Šķiet, ka katrs nākamais klājums toni padara nedaudz tumšāku, tādēļ nepārspīlēju un izvēlos to lietot retāk - efekts tāpat ir iepriecinošs un pamanāms.
Krēma konsistence ir lieliska - tas ir ultra viegls, ļoti labi klājas un uzsūcas zibenīgi. Es to klāju pa visu seju, arī acu zonā un ap lūpām - līdz pat ausīm un matu zonai. Maksimāli nosedzot visus ādas laukumus un sapludinot a mataino daļu. Liels pluss - krēms neatstāj švīkas un izteiktas līnijas pie matainās daļas (pavisam nedaudz ir redzams, bet tiešām pavisam nedaudz un neuzkrītoši). Svarīgākais ieteikums - pēc lietošanas kārtīgi nomazgāt rokas. Bez tam krēmam ir lieliskas mitrinošās īpašības un viegls, neuzkrītošs aromāts. Teicama izvēle!


Sun Sheen Light Tan Self-Tanning Body Lotion


Ķermenim paredzēts pašiedeguma līdzeklis vieglam, pakāpeniskam iedegumam. Krēma sastāvā ir barojošs un mitrinošs komplekss, kas atdarina melanīna pigmentu izplatīšanos ādas virsmā un ļauj zeltainam “iedegumam” vienmērīgi izplatīties vairākos šūnu slāņos.
Pie tam krēms pasargā ādu no brīvo radikāļu kaitīgās iedarbības un to padara maigu un elastīgu.
Ķermeņa losjonam tekstūra ir mazliet bagātīgāka - ķermeņa ādai atbilstoša, bet tā pat ļoti viegla un mitrinoša. Gluži tāpat kā sejas krēms arī šis losjons klājas viegli, piešķir skaistu toni, neatstāj pleķus un švīkas un visādi citādi lielisks. Ja izlasīji par sejas krēmu - tad es varu tikai atkārtoties.

Bet, lai saprastu, cik tad ļoti tonis izmainās - es pirmajā reizē vienkārši uz kājas uzklāju krēmu vienā zonā. Un jā - tonis ir pamanāms, tas nav ārkārtīgi izteiksmīgs vai nedabīgi brūns, bet tieši tāds maigs un viegls, kāds pieklātos pirmo reizi dodoties uz pludmali - lai nebūtu tik balts, ka citiem acīs kož un arī neizskatītos pēc solārija upura.

Man šie abi ir perfekti, ideāli, izcili un visādi citādi lieliski.

Vienīgā piebilde - šiem nav saules aizsargfiltru - tāpēc vienmēr jāatceras par saules aizsargkrēmu!


Krēmus var nopirkt aptiekās, u/v Stockmann un Institut Esthederm salonā Berga bazārā.


Lai skaisti!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru