09 maijs, 2019

Silk'n Infinity fotoepilators. 2 nedēļu progress

Jūsu interese par fotoepilatoru Silk'n Infinity ir milzīga. Jūtu - vasaras sezona tuvojas un gribās skaistu augumu, bez traucējošajiem matiņiem. Ne tikai jums - arī man. Gribās, lai kājas ir gludas ilgstoši un pludmalē - bikini zona perfekta. Tādēļ uzcītīgi esmu ķērusies klāt Silk'n Infinity fotoepilatora apgūšanai.


Atkārtošos - bet fotoepilators man šķiet tiešām ērts - izmēģināju visas funkcijas, gan pulsējošo apstrādi (kur impulss tik padots manuāli nospiežot pogu), gan arī slīdošo režīmu - kur turot pogu impulss tiek radīts ik pēc noteikta sekunžu intervāla.


Šajā reizē apguvu arī Silk'n aplikāciju - izrādās iepriekš nebiju kaut ko līdz galam saspiedusi. Tā aplikācija liekas forša - uzskaita izdarītos zibšņus, pielietoto enerģijas līmeni, atzīmē datumu, kad veikta procedūra un kad gaidāma nākamā. Cerams, ka arī par to atgādinās.


Šī man ir otrā procedūra - ir pagājušas 2 nedēļas. Šajā reizē kāpināju enerģijas līmeni, atbilstoši programmas ieteikumiem. Attiecīgi izmantoju 3-4 intensitāti. Tā kā diskomforts nebija, nākamajā reizē plānoju iet uz maksimumu - izmantojot 5 enerģijas līmeni, pašu augstāko.


Kāds ir rezultāts pēc 2 nedēļām? Pirmais, ko esmu pamanījusi, ka matiņi ataug lēnāk. Lietojot fotoepilatoru apstrādājamās zonās matiņus nedrīkst vaksēt vai epilēt - tie ir jāskuj. Droši vien 10/15 gadus nebiju skuvusi nevienu no zonām (kopš iegādājos savu pirmo epilatoru - visām zonām izmantoju tikai šādu metodi). Tas man bija drusku šoks, jo atceros, cik traki bija laiki, kad skuvu - ieauga matiņi, metās sarkanas pumpas, diskomforts un sāpes mani pavadīja. Briesmas. Bet, laimīgā kārtā, šoreiz nekas tāds mani nav piemeklējis - matiņi ataug pieklājīgi, bez liela diskomforta un ieaugšanas. Pie tam nav tā, ka nākamajā dienā ir mūžamežs. Ir tīri ciešami.


Pēc apstrādes izvēlos nomierinošo un mitrinošo alvejas želeju - tā patīkami atsvaidzina ādu, remdē un to mitrina.


Šobrīd ar procedūru esmu apmierināta - ar kājām pilnā garumā, bikini un padusēm es tieku galā 10-15 minūtēs. Un procedūra ir pat tīri patīkama. Mierīgi varētu to darīt katru dienu. Ar nepacietību gaidu katru nākamo procedūru un lieku milzīgas cerības uz šo aparātu. Tiešām ceru atbrīvoties no liekā apmatojuma uz ilgāku laiku.

Fotoepilatoru meklē Hairfree.lt

Cena - 199 EUR


Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru