03 jūnijs, 2019

Atrasts Drogas - kosmētiskās otas

Jā, jā, jā. Otas ir mana vājība. Man ļoti patīk dažāda tipa, dažādu materiālu, lielumu, biezumu otas. Man patīk tās lietot, man patīk tās aplūkot, man patīk kā tās izskatās. Es varētu pat teikt - tās mani ārkārtīgi nomierina :D
Un manos plauktos otu nekad nebūs par daudz :)
Un man ļoti iepatikās kā izskatās Make-up Revolution London otas - tādēļ dažas no tām un vēl pāris palīgi nonākuši manā rīcībā.


Šoreiz visas otas nākušas no veikalu Drogas klāsta. Tā kā otas izmantoju savām vajadzībām - es izvēlos tās pamatā vidējā cenu grupā, jo īpaši tad, ja zīmols sevi jau paguvis pierādīt. Šoreiz otas pasūtītas rogas interneta veikalā, tāpēc palika arī nedaudz pārsteiguma moments, jo otas nebija redzētas dzīvajā, apčamdītas, apskatītas.


Tad nu manā pirkuma groziņā iekļuva trīs Make-up Revolution London otas (pūdera ota, konturēšanas ota un acu ēnu ota) un divas otas no FYB klāsta (3-in-1 acu ēnu ota un ota grima pamatam).

Make-up Revolution London Ultra Metal otas.


Šīs arī ir mani šī pirkuma favorīti. Ļoti skaistas, vara krāsas metāla korpusa otas ar sniegbaltiem, ļoti maigiem un hipoalerģieskiem sintētiskās šķiedras sariņiem. Šīs ir trāpījums desmitniekā - otas ir patiešām maigas, neskrāpē ādu un nerada kairinājumu, ar tām ir ērti strādāt, tās ir viegli kopjamas, labi mazgājas. Lietotas kādu mēnesi - pagaidām visi sariņi savās vietās: ārā nekrīt, neizspūrst, nedeformējas. Viss pieklājīgi. Sariņu šķiedra skaitās hipoalerģiska, līdz ar to vajadzētu derēt arī alerģiskai ādai. Un ne mazāk svarīgs faktors - otas tiešām labi izskatās, gan bildēs, gan dzīvē :)

FYB For Your Beauty Professional otas.


Šīs gan man neiepatikās tik ļoti kā Revolution otas, lielākoties tieši vizuālā formāta dēļ. Otas ir veidotas no bambusa koka un mākslīgās šķiedras.
Grima pamata ota ir ļoti bieza, kompakta un stingra, bet maigiem un patīkamiem sariņiem. Tā paredzēta šķidra vai pūderveida grima pamata uzklāšanai un iztušēšanai. Otiņa ir īsa, bet gana ergonomiska. Tiem kam patīk grima pamatu veidot ar otu - šī varētu tīri labi iepatikties. Es sapratu, ka esmu tomēr sūklīšu fans :)
Otra ota ir 3-in-1 acu ēnu ota. Tāds parocīgs variants līdzņemšanai - jo ir gan aplikators, gan acu ēnu ota, gan arī slīpā otiņa lainerim vai uzacīm (pēc nepieciešamības). Tāds lielisks variants. Aplikators un slīpā otiņa ir tiešām forši - acu ēnu otiņa man prasītos biezāka un mīkstāka. Man kā neprašam šis uzgalis īsti neaizgāja.

Bet kopumā - vēlreiz pierādījās, ka arī Drogās var dabūt tīri ok otiņas, kas gan smuki izskatās, gan pieklājīgi kalpo. Man patīk :)

Meklē Drogas veikalos vai www.drogas.lv

Cenas:
Revolution pūdera ota - 8,99 EUR
Revolution konturēšanas ota - 8,99 EUR
Revolution acu ēnu ota - 5,99 EUR
FYB grima pamata ota - 9,99 EUR
FYB 3-in-1 acu ēnu ota - 5,49 EUR


Lai skaisti!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Ievadiet komentāru